نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

بک‌ لینک چیست؟

هرگاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه‌ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک بک‌ لینک می‌گویند.

خرید بک لینک چه خاصیت‌هایی دارد؟

خرید بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه سئو کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در سئو می‌شود. آیا خرید بک لینک ضررهایی هم دارد؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می‌شود. قبل از استفاده از خرید بک لینک باید از بهینه‌سازی سایت خود اطمینان داشته باشید. استانداردهای ثبت بک لینک گوگل چیست؟ در سایت‌ بک لینک شاپ به ادرس www.backlinkshop.net توضیح داده میشود. به‌جای درج خرید بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود.(مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه‌های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینک‌هاست (شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و ..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود از بک لینک شاپ استفاده کنید.

خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی

خرید بک لینک یعنی ساخت لینک هایی که به سایت شما اشاره دارند. سایت شما به لینک سازی نیاز دارد. بدون خرید بک لینک هر چه در محتوا و ساختار سایت خود از نظر سئو انجام داده‌اید، بی‌فایده خواهد بود(به جز موارد کم یا بی‌رقابت).

وقتی لینک شما در سایت‌های تالار گفتگو (forum) قرار می‌گیرد، وقتی لینک شما در وبلاگی در قسمت پیوندها قرار می‌گیرد، وقتی برای سایت خود تبلیغ بنری می‌کنید(لینک بنر)، وقتی لینک شما در کامنتی ثبت می‌شود، زمانی که سایتی شما را در قسمت مورد علاقه خود به عنوان خرید بک لینک مفید قرار می‌دهد و یا در موضوع خاصی به صفحه‌ای از سایت بک لینک شاپ شما ارجاع می‌دهد، وقتی لینک شما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود، همه اینها در بک لینک شاپ لینک‌ سازی محسوب می‌شود. خرید بک لینک هر لینکی در سطح اینترنت که به سایت شما اشاره داشته باشد بک لینک نامیده می‌شود. حال، وقتی خرید بک لینک را خودتان انجام دهید، معنی آن کامل می‌شود زیرا در حالت عادی بسیار دشوار است که شما را به صورت طبیعی لینک کنند. لذا خود شما برای خرید بک لینک دست به کار می‌شوید.

شاید گوگل حق داشته باشد که این‌گونه بنویسید زیرا کافیست گوگل بنویسد بک‌لینک خوب است!

آن‌وقت در یک روز در بک لینک شاپ رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری کل وب دنیا پر از لینک می‌شود! (هم‌اکنون هم شده است!) اما باورهای غلط چه باورهایی است: بک‌لینک کلا بد است و سایت شما نباید بک لینک دریافت کند وگرنه رتبه شما آسیب می‌بیند. خرید بک لینک زیاد بد است.خرید بک لینک باید کم باشد (کم و زیاد خود تعریف دارد!) سایت x با خرید بک لینک بالا آمده.پس به زودی افت می کند! با خرید بک لینک از بک لینک شاپ خیلی راحت می‌توان سایت را به صدر نتایج گوگل آورد! فروش بک لینک فالو خوب است و بک لینک نوفالو به هیچ دردی نمی‌خورد. خرید بک لینک نوفالو خوب است و خرید بک لینک فالو خطرناک است! خرید بک لینک دیگر اثری در رتبه سایت ندارد. فقط با خرید بک لینک سایت بالا می‌آید! گوگل در راهنمای خود اعلام کرده به‌جای لینک‌سازی، محتوای مناسب تولید کنید تا دیگران خودشان شما را لینک کنند اما واقعیت

رپورتاژ آگهی در حقیقت همان (Advertorial) است و مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌ رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند. در فضای اینترنتی در برخی وب‌ سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند.

منبع : بک لینک شاپ



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک دائمی , خرید بک لینک ایرانی , بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

  • [unable to retrieve full-text content]


:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

روسیه ادعای حمله جنگنده‌های روسی به کاروان امدادرسانی در حلب را تکذیب کرد

  • روسیه ادعای حمله جنگنده‌های روسی به کاروان امدادرسانی در حلب را تکذیب کرد

    روسیه ادعای حملۀ جنگنده‌های روسی و سوری به کاروان امدادرسانی سازمان ملل در حلبِ سوریه را رد کرده است.

    به گزارش گروه بین الملل پرتال خبر  به نقل از پرس تی وی ، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه، سه‌شنبه اعلام کرد جنگنده‌های کشورش و یا جت‌های ارتش سوریه به این کاروان حمله نکرده‌اند.

    استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل، شامگاه دوشنبه اعلام کرد یکی از کاروان‌های امدادرسانیِ این سازمان در استان شمالیِ حلب در سوریه هدف حمله قرار گرفته است. وی افزود دست‎کم ۱۸ دستگاه از ۳۱ کامیونِ این کاروان امدادی در حالی که مقابل مرکز هلال‌احمر سوریه در منطقۀ اورم الکبریِ حلب پارک شده بودند، هدف قرار گرفتند.

    پس از آن سازمان موسوم به دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه که در لندن مستقر است، ادعا کرده که جنگنده‎های سوری یا روسی عامل این حمله بودند و ۱۲ تن از رانندگان این کامیون‌ها که همگی سوری و اعضای هلال‌احمر سوریه بودند، کشته شدند.

    سازمان ملل در پی این حمله ارسال کاروان کمک‌های بشردوستانه به سوریه را تعلیق کرد. ینس لارکی سخنگوی دفتر هماهنگی سازمان ملل در امور بشردوستانه با اعلام این خبر، خواستار تحقیق در این باره شد.

    کوناشنکوف گفت: «نیروهای هوایی سوریه یا روسیه هیچ حمله‌ای به کاروان امدادرسانی در جنوب غرب حومۀ حلب انجام نداده است. با توجه به اینکه مسیر این کاروان از مناطق تحت سلطۀ تروریست‌ها عبور می‌کرده، مرکز مصالحۀ وزارت دفاع روسیه در سوریه روز گذشته از طریق پهپادها این مسیر را تحت نظر داشت.»

    به گفتۀ وی کار نظارت بر این مسیر در ساعت ۱۰:۴۰ (به وقت گرینویچ) و زمانی که تمام کمک‌های بشردوستانه تخلیه شد، پایان یافت.

    کوناشنکوف افزود: «طرف روسی بر حرکت این کاروان بیش از این نظارت نکرده است. تنها شبه‌نظامیانی که بر این منطقه سلطه دارند از جزئیات دقیق محل قرار گرفتن این کاروان اطلاع دارند.»

    وی گفت در تصاویر ویدئویی هیچ نشانی از حملۀ نظامی به این کاروان دیده نمی‌شود.

    کوناشنکوف افزود: «ما به دقت ویدئوهای منتشر شده را بررسی کردیم و هیچ نشانه‌ای از حملۀ هوایی و خمپاره‌ای به این کاروان مشاهده نکردیم. جای اصابت گلوله در هیچ کجا دیده نمی‌شود، خودروها آسیب ندیده‌اند و هیچ ساختمانی تخریب نشده است. آنچه در این ویدئوها نشان داده می‌شود پیامدِ مستقیم به آتش کشیده شدن محموله است. این آتش‌سوزی به طرز عجیبی با حملۀ گستردۀ شبه نظامیان در حلب مصادف شده است.»

    شهر حلب به عنوان دومین شهر بزرگ سوریه از سال ۲۰۱۲ میلادی بین نیروهای دولتیِ سوریه و معارضان مسلحی که از سوی خارجی‌ها حمایت می‎شوند، تقسیم شده است.

    خبرگزاری رسمی سوریه، سانا، نیز ادعای حملۀ جنگنده‌های ارتش سوریه به این کاروان را رد کرده است.

    این خبر در حالی اعلام شد که ارتش سوریه دوشنبه اعلام کرد آتش‌بس هفت‌روزه‌ای که با میانجیگری امریکا و روسیه در این کشور برقرار شده بود، به پایان رسیده‌است.

    ارتش سوریه بدون اشاره به این‌که آیا این آتش‌بس تمدید خواهد شد یا خیر، در بیانیه‌ای اعلام کرد «گروه‌های تروریستی» به هیچ یک از مفاد این توافق آتش‌بس پایبند نبودند و از این آتش‌بس برای تجدید قوا استفاده کردند.

    براساس اعلام ارتش، گروه‌های تروریستی بیش از ۳۰۰ بار آتش‌بس را در سوریه نقض کردند.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

خانه لوکس بازیگر مشهور هالیوود به فروش می‌رسد+تصاویر

  • خانه لوکس بازیگر مشهور هالیوود به فروش می‌رسد+تصاویر

    دی‌کاپریو، بازیگر مشهور هالیوود خانه قدیمی و لوکس مادرش را به فروش گذاشته است.

    سایت خرید و فروش املاکی که آگهی فروش این خانه را در سایت خود گذاشته است اعلام کرده است که این خانه در سال ۱۹۹۸ توسط لئوناردو دی‌کاپرویو که در آن زمان ۲۴ سال داشت، برای مادرش خرید شده بود.

    گفته می‌شود، دی‌کاپریو این خانه را در آن سال ۱٫۶ میلیون دلار خریداری کرده بود ولی این سایت در حال حاضر قیمتی معادل هفت برابر قیمت زمانی که دی‌کاپریو آن را بخرد، برای خانه گذاشته است یعنی لئوناردو دی‌کاپریو هفت برابر مبلغ خرید خود سود می‌کند.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

از آرزوهای ۱۸ سالگی نصرالله رادش تا شعرخوانی صابر خراسانی در عیدانه «شیدایی»

  • از آرزوهای ۱۸ سالگی نصرالله رادش تا شعرخوانی صابر خراسانی در عیدانه «شیدایی»

    آخرین قسمت ویژه برنامه دهه ولایت «شیدایی» با حضور نصرالله رادش و صابر خراسانی، همزمان با شب عید سعید غدیر خم از شبکه دو سیما پخش شد.

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی پرتال خبر به نقل از روابط عمومی برنامه «شیدایی»؛ آخرین قسمت ویژه برنامه دهه ولایت شیدایی، سه‌شنبه شب به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

    در بخش نخست، حجت‌الاسلام صادقی کارشناس مذهبی برنامه و صابر خراسانی، شاعر آیینی کشورمان حضور داشتند.

    با توجه به زمان شروع شیدایی که حوالی ساعت ۲۴ و آیتم «ساعت صفر عاشقی» بود، صابر خراسانی به قرائت یکی از آخرین سروده‌هایش در مورد امام هشتم پرداخت.

    دست‌هایم خالی از پیش است، سوغاتی بده
    من فقیرم، تکه نانی بهر خیراتی بده
    از کنار تو گدا با دست خالی رد نشد
    نیست عاقل هر کسی دیوانه مشهد نشد
    از دم گرمت مسیحا صاحب دم می‌شود
    بی تو باشم حضرت خورشید، سردم می‌شود
    نان برای خوردن و بردن فراهم می‌شود
    من زیادیم فقط؟ از سفره‌ات کم می‌شود؟

    بعد از عرض سلام و ارادت به امام رضا(ع) در این آیتم، باز هم نوبت به گفتگوی عبدالله روا مجری شیدایی با حجت‌الاسلام صادقی رسید، موضوع این گفت‌وگو ولایت‌پذیری بود.

    صابر خراسانی هم ابیاتی دیگر از سروده‌هایش را قرائت کرد و سپس مهمانان بعدی یعنی نصرالله رادش و کسری کاویانی به این جمع اضافه شدند.

    کاویانی که از خوانندگان محبوب نسل جوان است قطعه «هوای عید» را اجرا کرد و سپس عبدالله روا به گفت‌وگو با رادش نشست.

    این بازیگر مشهور تلویزیون با بیان اینکه تاکنون نقش‌های متفاوتی را در فیلم‌ها و سریال‌ها ایفا کرده است اظهار کرد: کار طنز ویژگی‌های خاص خودش را دارد و به همین نسبت، سختی‌هایی هم دارد.

    وی افزود: اگر دوباره به سن ۱۸ سالگی برگردم کمتر از آنچه تاکنون اتفاق افتاده، عمرم را به بطالت می‌گذارنم، سعی می‌کنم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشم و به بهترین نحو از عمرم استفاده کنم.

    رادش با اشاره به گذر عمر و توجه تدریجی انسان به فرصت‌هایی که در اختیارش قرار می‌گیرند گفت: معمولا انسان‌ها در جوانی، عمرشان را در وهم می‌گذرانند به همین دلیل اگر با همین تجربه به سن ۱۸ سالگی برگردم، سعی می‌کنم از اوهام خارج شوم زیرا عقیده دارم زندگی فقط گذراندن وقت نیست.

    در بخش بعدی این برنامه، شاهد اجرای یوسف کرمی، هنرمند صداپیشه کشورمان بودیم؛ همچنین در پایان، قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی سمند به عنوان جایزه نهایی شیدایی صورت گرفت.

    «شیدایی» کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمد نبهان، طی دهه ولایت هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری از این شبکه پخش شد.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

  • [unable to retrieve full-text content]


:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

جیل استاین: ترامپ مشکل حافظه دارد

  • جیل استاین: ترامپ مشکل حافظه دارد

    نامزد حزب سبز آمریکا علائمی از مشکلات روانی، ادراکی و شناختی را در دونالد ترامپ تشخیص داد.

    به گزارش گروه بین‌الملل پرتال خبر به نقل از
    پایگاه اینترنتی پولیتیکو؛ جیل استاین، متخصص امراض داخلی از دانشگاه هاروارد است.
    او در ۲۵ سال فعالیت پزشکی خود به تجارب فراوانی در زمینهٔ تشخیص امراض داخلی و بیماری‌های
    روانی دست یافته است و با نامزدی حزب سبز آمریکا قرار است در انتخابات ریاست
    جمهوری آمریکا شرکت کند.

    او در پاسخ به این سؤال که آیا دونالد ترامپ سالم‌ترین
    نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، گفت: معمولاً بدون بررسی بیمار تشخیص نمی‌دهم.
    اما به عقیده من این آقا (ترامپ) مشکل دارد. این آقا از نظر فیزیکی، ذهنی، عاطفی و
    ادراکی مشکل دارد.

    نامزد ۶۶ ساله حزب سبز آمریکا با اشاره به شعارهای
    انتخاباتی ترامپ درباره مهاجرت، زنان، مسلمانان و… ادامه داد: ترامپ پس از بیان
    کردن عقاید خود آن را تغییر می‌دهد. او درباره یک موضوع نظر خود را می‌دهد و یک
    ساعت، یک روز و یا یک هفته بعد آن را عوض می‌کند. همانند فرد دروغ‌گویی که حافظه
    ضعیفی دارد. ممکن است پس از ۵ سال عقاید او عوض شود. او در حال حاضر وعده‌های
    انتخاباتی زیادی می‌دهد ولی ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند یا فراموش شوند. به
    عقیده من او دچار مشکل حافظه است و از یک فکر یا سیاست سازگار برخوردار نیست.

    استاین با کنکاش در شغل سابق ترامپ معتقد است کسی جلوی
    ترامپ را نگرفته و او همواره در کسب‌وکار خود آزاد و بدون دخالت دیگری عمل کرده
    است. این روند موجب شده در تمامی امور به‌سادگی تغییر موضع دهد. وی افزود: درجه
    شفافیت کلینتون بالاتر است ولی با توجه به سابقه شغلی ترامپ و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی
    او می‌توان گفت او همانند آهن‌ربایی است که جرم و اجحاف را جذب می‌کند و این عادت
    شایسته ریاست جمهوری آتی آمریکا نیست.

    در نظرسنجی‌ها، جیل استاین حدود ۵ درصد از میزان آرای کل
    آمریکا را به خود اختصاص داده است. او از بخت اندکی برای ریاست جمهوری آمریکا
    برخوردار است. با این حال، تمایل رأی‌دهندگان جوان حزب دموکرات به‌سوی نامزد حزب
    سبز، دغدغه‌های زیادی را برای مقامات حزب دموکرات ایجاد کرده است.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

دفتر کار در جنگل+تصاویر

  • دفتر کار در جنگل+تصاویر

    یک شرکت معماری اسپانیایی موفق به طراحی و ساخت یک دفتر کار خارق‌العاده و بی‌نظیر در جنگل شده است.

    به گزارش گروه وبگردی پرتال خبر، یک شرکت معماری اسپانیایی موفق به طراحی و ساخت یک دفتر کار خارق‌العاده و بی‌نظیر در جنگل شده است.

     این شرکت کهSelgas Cano  نام دارد، به منظور بهبود روحیه کارکنان خود و ایجاد یک چشم انداز منحصر به فرد از جنگل رنگارنگ، دست به ساخت این اداره بی‌نظیر زده است.

    این دفتر که در مادرید واقع شده است یک فضای ساده است که توسط یک دیوار شیشه ای منحنی پوشیده شده و چشم انداز پر زرق و برق و زیبا و نور طبیعی محیط جنگل را بدون نیاز به استفاده از نور مصنوعی در طول روز برای کارکنان به ارمغان می‌آورد.

    این دفتر به شکل یک لوله آیرودینامیکی، با یک پنجره طولانی بر روی یک دیوار است که تا نیمی از سقف امتداد یافته و مانند نورگیر هم عمل می‌کند.

    این دیوار شیشه ای،  اداره را غرق در نور طبیعی کرده و کارمندان دیگر نیازی به استفاده از نور مصنوعی در طول روز ندارند.

    میز کارکنان در کنار این پنجره قرار گرفته تا آنها از مناظر زیبای جنگل مانند ریزش برگ‌ها، حیوانات مختلف و حیات وحش بهره‌مند شوند.

    این ساختمان همچنین دارای سیستم تهویه مطبوع بوده که در تابستان‌های گرم مادرید فضای این اداره را برای کارکنان خنک و مطبوع می‌کند.

    منبع: ایسنا

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

صادرات از منطقه آزاد انزلي 17 برابر رشد داشته است

  • صادرات از منطقه آزاد انزلي 17 برابر رشد داشته است

    معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه با بيان اينکه ميزان صادرات منطقه آزاد انزلي طي ? سال اخير، ?? برابر رشد داشته ،گفت: انتظار دولت از مناطق آزاد هم افزايش ميزان صادرات است.

    به گزارش خبرنگار گروه استان هاي به روز نيوز از رشت ،محمدباقر نوبخت عصر جمعه پس از مراسم کلنگ زني اجراي ? طرح عمراني در منطقه آزاد انزلي، در نشستي با مسئولان اين سازمان اظهار کرد: يکي از سياست هاي کلي اقتصاد مقاومتي، توسعه مناطق آزاد بوده است.

    وي عملکرد سازمان منطقه آزاد انزلي در زمينه رونق صادرات را بسيار خوب ارزيابي کرد و افزود: ميزان صادرات منطقه آزاد انزلي طي ? سال اخير، ?? برابر رشد داشته است.

    نوبخت خاطرنشان کرد : در اين مدت، ?? هزار ميليارد ريال سرمايه گزاري در منطقه آزاد انزلي انجام و بيش از هفت هزار و ??? فرصت شغلي در سطوح مختلف ايجاد و بخش هايي مانند شرکت هاي دانش بنيان مشغول کار شده اند.

    وي با اشاره به اين که ميزان صادرات منطقه آزاد انزلي در آمار دوساله ?? برابر شده، افزود: اين موضوع، نشان دهنده تلاش فراوان اين مجموعه، فراهم سازي زيرساخت هايي همچون اسکله ، انبار و سيلو است.

    نوبخت يادآور شد: با فعال شدن ?? واحد صنعتي، ???فرصت شغلي ايجاد شده که همه اين فعاليت ها و تکميل زيرساخت ها، نشانه انجام عمل به سياست هاي اقتصاد مقاومتي است.

    معاون رئيس جمهوري با بيان اينکه مقام معظم رهبري به نوعي مطالبه گرانه از دولت خواستند که اقدامات انجام شده براي مردم تبيين شود، تصريح کرد: درست است که منطقه آزاد انزلي پذيراي گردشگر است، اما مردم بايد بدانند شما چه اقداماتي انجام داده ايد.
     
    با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه، امروز (جمعه) ساخت سيلوي غلات و بلوار مجتمع بندري کاسپين در منطقه آزاد انزلي آغاز شد.

     ساخت بلوار مجتمع بندري کاسپين به طول ??? کيلومتر با اعتبار ?? ميليارد ريال توسط سازمان منطقه آزاد انزلي و احداث سيلوي غلات با سرمايه گذاري ??? ميليارد ريال توسط بخش خصوصي انجام مي شود.

    رئيس سازمان برنامه و بودجه، همچنين صبح امروز با حضور در گلزار شهداي رشت، به مقام شامخ شهداي گيلان اداي احترام کرد. وي سپس با آيت الله زين العابدين قرباني نماينده ولي فقيه در استان ديدار و گفت وگو کرد.

    به روز نيوزپ



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

موتور کرکره برقی ساختمون دات کام

همین چند ماه پیش بود که یه کرکره برقی واسه کارم از یکی از دوستان خریدم تازه با اینکه طرف مورد اعتماد بود و مطمئن بودم که جنس سالمه از شانس من همین چند روز پیش موتور کرکره برقی سوخت و الان مجبور شدم دنبال موتور کرکره برقی باشم که دوباره راه اندازی کنم این کرکره برقی رو چون نمایشگاه ماشین هم دارم نمیتونم زیاد منتظر بمونم واسه اینکه یکی دیگه بخرم برای همین دنبال یه موتور کرکره برقی با گارانتی معتبر و نصب رایگان بودم نه برای اینکه هزینه واسه نصب ندمااا واسه اینکه تخصصی هست خود شرکت نصب کنه خیلی بهتره تا کسی نصب کنه و بعد چند وقت دوباره بسوزه از جایی ام که من هر کاری میخوام بکنم تو نت سرچ میکنم رفتم سراغ نت و یه سرچ کردم که سایت موتور کرکره برقی http://www.sakhtemoon.com/list/electric-shutter-motor/ ساختمون دات کام رو پیدا کردم که خدایی هم پشتیبانی پاسخگویی داشت و هم اینکه کیفیت سرویس هاش از نظر من خوب بود نصب رایگان و گارانتی هم داشت همین باعث شد من خریدم رو انجام بدم و خدا رو شکر کارم راه افتاد و رازی هستم.



:: برچسب‌ها: آخرشم این موتور کرکره برقی کار دستم داد ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()